maandag 1 april 2013

Zo daar ben ik weer eens

Tijde geleden dat ik wat geplaatst heb. Ben eerst ziek geweest, had bronchitis. Daarna druk op het werk, collega ook ziek, moest haar werk overnemen. Daarna een weekendje weg, ook zijn mijn man en ikzelf nog jarig geweest enz.
Genoeg over mijzelf. Met dit kaartje wil ik meedoen met de volgende challenges:
http://www.cardsandscrap.nl/
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/

Dit kaartje is gemaakt met het mooie nieuwe papier van Maja Design Spring Vintage. Ingekleurd met de ProMarkers met lekkere vrolijke kleuren. Knopen uit voorraad, tekst zelfgemaakt.
 Thema van Cardsandscrap is Patchwork en het thema van AnmaCreatief is Lente.

Komende week zet ik nog meer kaartjes erop die ik gemaakt heb.


6 opmerkingen:

  1. Hallo Joke,

    Wat leuk dat je weer in blogland bent.
    na het lezen van je verhaal begrijp ik het hoor dat je even weg bent geweest.

    je hebt een hele mooie kaart gemaakt, leuke kleuren en stempel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in zachte kleuren en leuk dat je weer in blogland bent.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk kaartje heb je gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer bent opgeknapt Joke, ben zelf ook de pineut nadat iedereen op de gang van mijn werk al ziek is geweest, erg hé dat hoesten. Je kaartje is weer prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig ben je weer opgeknapt en heb je weer tijd om lekker te knutselen. Je kaartje is erg leuk en vrolijk
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de VOORJAARchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen